søndag 22. november 2015

Som fersk blogger famler jeg meg frem på uvante veier her. Selv om jeg laget bloggen i 2010, så la jeg den fort på is den gang. Men nå har jeg bestemt meg for å prøve. Jeg ser rundt omkring på alle blogger og nyter det vakre av design og annet. Folk er jo så dyktige! Hvordan i all verden skal jeg klare å følge opp slikt? De har vakre bilder og vakre tekster fra hjertet og fra naturen. Jeg kan ikke annet enn å si at jeg er beæret over å få følge dem. Og så får jeg ta mine ord og tanker ut som de kommer, med det designet jeg klarer å få frem her. Jeg har brukt min facebookprofil som en slags blogg, der var det enkelt og greit. Men jeg vokser nok med oppgaven, så her bretter jeg opp "armene". Ha en super ny uke! 


Vårt vakre kystlandskap på sunnmøre. Her fra Søvika.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar