søndag 17. januar 2016

VÅR GALE GALE VERDEN....


Jeg har delt mange ord på facebook. Ord som også får sin plass på bloggen min. I dag deler jeg dette.

Livet er lærerikt på alle måter..og mest lærer man av vranglære fra andre..Med det mener jeg at man blir bedre på å se at: slik vil jeg ikke ha det! Slik er det ikke for meg!

Hvis man er biseksuell, så er man forvirret.
Er man homofil, synder man.
Hvis du er tynn, går du på dop.
Hvis du er feit, så ser du gru-stygg ut.
Hvis du kler deg fint, så er du snobbete.
Hvis du kler deg vanlig, er du en slask.
Hvis du gråter, er du en dramaqueen.
Hvis du har sterke følelser, er du ustabil.
Hvis du deler av deg selv, prøver du å kjøpe deg venner.
Hvis du har guttevenner, så er du ei hore.
Hvis du forsvarer andre, er du bare ute etter å oppnå noe.
Hvis du sier meningen din, er du en bitch.
Hvis du ikke sier noe, er du en grå mus uten ryggrad.
Hvis du er hyggelig mot fremmede, så er du falsk.
Hvis du er høflig og snill med folk så blir det misforstått og brukt mot deg.
Hvis du gjør noen ei vennetjeneste, så blir det garantert glemt.
Hvis du poster for mye på facebook så har du ikke noe liv i virkeligheten.
Hvis du ikke poster noe på facebook, så er du en kikker.
Hvis du lever som du vil, blir du utstøtt og baksnakket.
Hvis du ler av de som håner deg, er du sylfrekk. 
Hvis du tar igjen når du blir tråkket på, er du sykelig aggressiv og beskyldt for å være paranoid.  



Uansett hva du gjør i livet så vil du bli stemplet, for noen mennesker kan ikke leve uten å dømme andre. Noen har så lav selvfølelse at de trenger å tråkke på andre for å bli høyere selv. Så det at du har fiender, er ikke noe å være flau over, det betyr bare at du våger å være deg selv og tør å stå opp for deg selv eller dine venner. VÅG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar