fredag 24. juni 2016

Bee Gees - Someone Belonging To Someone





Da er jeg tilbake etter 3 måneders stillhet. Livet snudde brått igjen for meg, og jeg har vært gjennom en prosess nå, da jeg plutselig ble singel, etter 10 års ekteskap. Bruddet kom veldig uventet, så jeg har hatt behov for å hente meg inn igjen og finne meg selv og min styrke, og lære meg å puste på nytt. Det har vært tøft men jeg har innsett mye, både hva jeg trodde jeg hadde og hva jeg egentlig aldri hadde..


Nå er jeg der at jeg kjenner kribling i magen og er yr og glad over livets finurlige veier som blir lagt forran meg. Jeg har det veldig bra og trives i min nye situasjon. Jeg har fått leid rimelig hus og kan endelig senke skuldrene. Mine erfaringer har kostet, men de er dyrbare og gode å ha. Jeg kommer til å løfte litt på lokket og ta dere med inn i mitt innerste for å vise dere mine tanker og følelser i det jeg har vært igjennom. Håpet er stadig å hjelpe andre. Dersom bare 1 menneske finner styrke i mine ord, eller føler seg mindre ensom, så er jeg glad for det. Da har jeg oppnådd mitt mål. Så, vi sees i et skriv her, om ikke så brått!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar