tirsdag 6. september 2016

Jeg er den jeg er...



Jeg er den jeg er og jeg er sterk nok til å stå for den jeg er. 

Jeg liker å se bra ut og kle meg feminint. Jeg liker å være kvinne. Jeg er sensuell. Og jeg er ekte. Jeg er selvstendig og en fighter. Jeg er sterk og sta. Jeg klarer meg selv men liker alikevel å bli tatt vare på. Jeg er litt gammeldags i tankesettet. Jeg liker at menn skal ta vare på sin kvinne. Jeg liker tanken på å bli beskyttet av en sterk mann. På samme tid føler jeg at en kvinne skal ta vare på mannen sin slik hun kan det best. Om det provoserer deg, så stay away..

Jeg liker ikke drama og holder meg unna det. Slikt gir bare energitap. Jeg blir gjerne med på en diskusjon, gjerne en heftig en også, men jeg skyr konflikter og krangler for jeg vil helst ha ro i livet mitt. Det er dessuten helt unødvendig å krangle. Om du er uenig i det, så stay away... 

Jeg vil reflektere. Jeg vil filosofere. Jeg vil lese. Jeg vil eksprimentere. Jeg vil reise. Jeg vil oppdage. Jeg vil undre meg over skaperverket og livet. Jeg vil omgås positive folk. De som kan tilføre meg nye impulser. De som er humørfylte. De som løfter meg. Jeg vil mye og jeg ER mye. Og jeg kan være mye mye mer! Med de rette menneskene rundt meg.. Om det skremmer deg, så stay away..


Dette er litt av meg og jeg liker å bli respektert for den jeg er. Jeg klarer ikke å spille en annen. Jeg kan ikke være noen andre fordi alle andre er nemlig tatt. Om du ikke klarer å respektere meg, så stay away..

Jeg er den jeg er og jeg våger å være den jeg er.. Ingen skal få temme meg til å bli noe annet. What you see is what you get.. take it or leave it..

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar